

Jmenuji se Jana Lokvencová. Jsem kinezioložka, lektorka,průvodkyně dětí v Montessori školce, spolupracuji s Institutem náprav neurovývojových poruch a v neposlední řadě jsem máma dvou školních kluků.
Terapiemi, léčením psychiky a duše se zabývám už od dětství, k pedagogice mě přivedly mé děti. Protože jsem nejprve potřebovala prakticky uzemnit vystudovala jsem VŠE. Dále už jsem se ale intenzivně zabývala psychoterapií a později i pedagogikou. Absolvovala jsem studium na Pražské psychoterapeutické fakultě, kde jsem teoreticky pronikla do všech psychoterapeutických směrů. Měla jsem mimo jiné i štěstí na semináře rodinných terapeutů Chvály a Trapkové. Teoretické vzdělání jsem si doplnila Pětiletým sebezkušenostním výcvikem v integrativní psychoterapii ve Skálově institutu, se zaměřením na rodinnou psychoterapii a psychoterapii dětí. Velký posun v sebepoznání i poznání světa kolem, mi přineslo i studium klasické astrologie ve škole Stříbrného a Bohuslava a především psychologické astrologie Rudolfa Starého. To jsem pak dále doplňovala studiem kurzů Plzeňké astrologické skupiny Jiřího Kubíka a Astrologické asociace a dalších.Od narození prvního syna se také intenzivně zabývám vývojovou psychologií, výchovou a pedagogikou, především perfektně propracovanou montessori pedagogikou.
Absolvovala jsem kurzy Respektovat a být respektován, kurz Efektivního
rodičovství a online kurzy Nevýchovy, Dovychovat a množství dalších. Velmi mě nadchlo studium Montessori
pedagogiky u Evy Štarkové. Řadu let jsem vedla v mateřských
centrech Montessori pracovny pro batolátka i pro děti od 3-6 let, které mají přesah i na první stupeň ZŠ. Absolvovala jsem SŠ předškolní a mimoškolní pedagogiku, kurz pro asistenty pedagoga zakončený prací o ADHD a stala se na více než čtyři roky učitelkou v česko-anglické školce. Nyní pracuji na částečný úvazek v montessori školce a dále se vzdělávám v montessori pedagogice a psychologii v mezinárodních AMI kurzech.
Moji synové mě s nástupem na ZŠ přivedli k hledání účinných metod
pomoci dětem při potížích s učením. Při domácí přípravě nám nesmírně
pomáhá Montessori pedagogika se svými principy i pomůckami. Hledala jsem
ale i pomoc s dyslexií, dysgrafií, dysfázií, ADHD a dalšími obtížemi,
protože podpora klasických poraden mi nepřipadala dostatečná.
Absolvovala jsem množství seminářů (Kurz dyslexie a seminář dysgrafie
Institutu praktické pedagogiky, cviky pro propojování mozkových hemisfér
a další).
Nejvíce a nejúčinněji nám pomáhá Kineziologie One Brain,
která propojuje poznatky moderní neurovědy a psychologie učení
s tradičními technikami holistické medicíny, čínské medicíny, bachovými
esencemi a dalšími metodami. Prošla jsem několikaletým výcvikem a touto metodou už pomáhám nejen svým, ale i dalším dětem
i dospělých. Díky knihám Carol Ann Hontz, Paula Dennisona a Stanislavy Emmerlingové propojuji znalosti
z Kineziologie OB, edu-kineziologie a speciální pedagogiky. U Stanislavy Emmerlingové jsem absolvovala i kurz Emocionální inteligence (základy EFT a práce s ranými traumaty) a její další speciálně pedagogické kurzy.
Spolupracuji s Institutem náprav neurovývojových poruch, kde v poradně nabízím konzultace s odblokováním (většinou raných traumat) rodičům a následně i dětem.
Práce a terapie s dětmi a jejich rodinami mě naplňuje a dává mi smysl.